Widgets

विवाह भएको १२ वर्षसम्म पनि सेक्स नगर्ने दम्पती !

Unknown | 17:49 | 1 comments


भिडियो हेर्न तल क्लिक गर्नुहोस् !


सिंगापुरमा भने एक दम्पतीले बिहे गरेपछि पनि १२ वर्षसम्म कौमार्य भंग गरेनन् । ती विवहित जोडीका पतिले सुहागरात देखिनै सम्भोगको लागि प्रस्ताव गरेको थियो तर पत्नीचाहीँले यौनांग दुख्ने भन्दै सम्बन्ध राख्न अस्विकार गर्दै आएकी थिइन् ।

धेरैपटक यौन सम्पर्कको प्रस्ताव स्वास्नीले अस्विकार गरेपछि सरकारी कर्मचारी समेत रहेका ती लोग्नेले स्वास्नीसँग यौन सम्पर्क राख्ने इच्छा नै मारे । र हुँदाहुँदै त्यो जोडिले यौन सम्पर्क गर्नुपर्छ भन्ने कुरा समेत भुल्यो ।

समय बित्दै जाँदा त्यस दम्पतीले बच्चाबच्ची कसरी जन्मिन्छन् भन्ने कुराको पनि हेक्का पाउन छाड्यो । अरु दम्पतीका छोराछोरी देख्दा समेत उनीहरुलाई आश्चर्य लाग्नथाल्यो र आफ्ना छोराछोरी किन भएनन् होला भन्ने लाग्न थाल्यो । त्यसपछि उनीहरु आफुहरुका बच्चा किन भएनन् भनेर सोध्न डाक्टरकोमा गए ।

केहीबेरको छलफल पछि डाक्टरले थाहा पाए की ती लोग्नेस्वास्नीले त कहिल्यैपनि यौन सम्पर्क नराखेका रहेछन् । यौन सम्पर्क नराखेपछि बच्चाबच्ची हुने कुरै भएन ।



भिडियो हेर्न तल क्लिक गर्नुहोस् !

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

1 comment:

  1. lực.

    - Chúng ta đi thôi, ta còn có một số bạn bè muốn qua vùng núi này, có ngươi ở đây, đám ma thú bên ngoài cũng không ngăn trở chúng ta.

    Nhạc Thành hỏi, hắn vừa nhìn thấy hơn trăm con ma thú ở ngoài.

    - Có ta ở đây, tất nhiên không có vấn đề gì, nhưng chúng không phải ma thú, chúng là Yêu thú, một số yêu thú bình thường theo ký ức ta biết rõ chúng rất là sợ ta. Còn những thứ khác ta tạm thời không biết, nhưng có một số việc chờ ta tu luyện tới thực lực nhất định mới có thể biết được.

    Thanh Y tiểu Đồng nhìn Nhạc Thành nói.

    - Yêu thú, thật là Yêu thú sao, tại đây sao có thể có Yêu thú đây?

    Nhạc Thành thì thầm, kỳ thật ngày đầu tiên hắn đi vào bên trong Cổ nham gặp một ít Ma thú quỷdongtam
    mu moi ra hom nay
    tim phong tro
    http://nhatroso.com/
    nhạc sàn
    tổng đài tư vấn luật
    văn phòng luật hà nội
    tổng đài tư vấn luật
    thành lập công ty trọn gói
    http://we-cooking.com/
    chém gió
    trung tâm tiếng anh dị, Nhạc Thành liền phát hiện Ma thú này không phải là ma thú của Huyền Thiên nội lục, mà là Yêu thú. Yêu thú chỉ có tại Hoa hạ mới có, Nhạc Thành không biết Yêu thú vì sao lại có ở chỗ này như vậy.

    Còn có ở đằng kia là rừng trúc ở trong huyễn trận, Nhạc Thành cuối cùng nhìn ra ảo trận. Nhưng chỉ có Nhạc Thành biết, cái ảo trận kia Nhạc Thành trước tựa hồ cảm thấy quen thuộc, dựa theo trí nhớ Nhạc Thành mới có thể thuận lợi đi ra khỏi ảo trận như vậy, Nhạc Thành biết đây chính là

    ReplyDelete

NEPALI SCANDALS

NEPALI MUSIC VIDEOS

ROCHAK MANORANJAN

NEPALI MUSIC VIDEOS

HOT VIDEOS

NEPALI MUSIC VIDEOS

DAILY NEWS VIDEOS

NEPALI MUSIC VIDEOS

NEWS HEADLINES

NEPALI MUSIC VIDEOS

KOLLYWOOD GOSSIPS

NEPALI MUSIC VIDEOS

NEPALI MODELS WATCH

NEPALI MUSIC VIDEOS